Strength
17+1.85
Agility
20+2.75
Intelligence
17+1.65
نقاط قوت:
داشتنAnimation خوب در اتک دادن
داشتن Range بالا
Agility پایه زیاد
داشتن لول*های خوب
نقاط ضعف:
Strength و Health کم در اوایل بازی
آرمر کم
مشخصات اولیه هیرو:
Sentinel
Damage: 38 - 49
Armor:1.9
Ms:300
Attack Range:600
لول*های هیرو:
لول۱:Starfall:HotKey T
وقتی* این لول را میزنید شهاب سنگ*هایی* از آسمان میاد که به دشمنان نزدیک شما Damage میدهد و به صورت Random به یکی* از یونیت*ها که در Aoe ۱۷۵ شما می*باشد ۱ بار اضافه تر می*خورد که نصف شهاب سنگ قبلی* Damage میدهد !
این لول ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ تا Damage میدهد،۱۲ ثانیه Cooldown و ۶۲۵ تا Range دارد و ۱۰۰/۱۲۰/۱۴۰/۱۶۰ تا مانا مصرف می*کند
نکات:
*نوع Damage این لول Magical است
*به صورت Random یک یونیت که در Aoe ۱۷۵ شما باشد ۲بار این لول را می*خورد که بار دوم نصف بار اول Damage میدهد
*این لول به وسیله آیتم [برای مشاهده لینک باید عضو سایت شویدبرای عضویت کلیک کنید] بلاک نمی*شود
لول ۲:Elune`s Arrow:HotKey R
این لول تیری پرت می*کند که به اولین یونیتی که بخوردDamage میدهد و آنرا Stun می*کند که مدت این Stun به Range کسی* که تیر به آن برخورد کرده بستگی دارد،این لول ۳۰۰۰ تا Range دارد
زدن این لول کمی* سخت است و به تمرین نیاز دارد!
این لول به ترتیب ۹۰/۱۸۰/۲۷۰/۳۶۰ تا Damage میدهد ، ۱۲ ثانیه Cooldown و ۳۰۰۰ تا Ramge دارد و به ۱۰۰تا مانا مصرف می*کند
نکات:
*نوع Damage این لول Magical است
*در ازا هر ۱۵۰ تا Range*ای که Arrow طی* می*کند ۰.۵ ثانیه مدت Stun آنرا زیاد می*کند
برای مثال:
اگر این تیر ۳۰۰ تا Range طی* کند و به دشمن بخورد آنرا ۱ ثانیه Stun می*کند و اگر ۱۵۰۰ تا Range طی* کند ۵ ثانیه Stun می*کند که حد اکثر زمان Stun است
*مدت زمان Stun بستگی به فاصله یا Range بین نقطه*ای که شما Arrow را زدین و نقطه*ای که دشمن Arrow را خورده دارد
*اگر تیر به دشمنانی که Invisible(نامرئی) هستند برخورد کند آنها را Stun نمیکند اما Damage میدهد
*با زدن aa- در بازی* میتوانید مقدار Arrowهایی* که زدین و مقداری که Arrow شما خورده را ببینید
لول ۳:Leap:HotKey E
وقتی* این لول را میزنید هیرو شما به سمت جلو میپرد و برای ۱۰ ثانیه سرعت راه رفتن و اتک دادن شما و یونیت*های نزدیکتان را زیاد می*کند
وقتی* این لول را میزنید هیرو شما به اندازه ۶۳۰/۶۹۰/۷۸۰/۸۴۰ به سمت جلو میپرد و به سرعت راه رفتن و اتک دادن شما و یونیت*های نزدیکتان 16%/12%/8%/4% برای ۱۰ ثانیه اضافه میشود
این لول به ترتیب ۴۰/۳۵/۳۰/۲۰ تا مانا مصرف می*کند و به ترتیب ۳۰/۲۶/۲۲/۱۸ ثانیه Cooldown دارد
نکات:
*این لول ۰.۰۱ ثانیه Wind Walk داره که بعضی* از لول هارو نخوره پس اگه دشمن شما TrueSight(آیتم*هایی* که یونیت*های نامرئی رو میبینه) داشته باشه و به شما لول بزنه شما آن لول را خواهید خورد
لول۶:Moonlight Shadow:HotKey W
وقتی* این لول را میزنید تمام هیرو*های یار شما در هرجا مپ که باشند بعد از چند ثانیه Invisible(نامرئی) میشوند
این لول ۱۷۵ تا مانا مصرف می*کند و ۱۸۰/۱۶۰/۱۴۰ ثانیه Cooldown دارد اثر این لول برای ۱۱ ثانیه میماند
این لول به ترتیب ۲.۵/۲/۱.۵ ثانیه تاخیر دارد یعنی* وقتی* این لول را میزنید اینقدر طول میکشد تا شما Invisible(نامرئی) شوید
نکات:
*هیرو* که Invisible(نامرئی) هستند خود به خود به دشمن اتک نمیدهند
*هیرو*هایی* که Magic immune هستند یعنی* لول نمیخورند هم با این لول Invisible(نامرئی) میشوند
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
درباره ما
اموزش تمام هیرو های dota
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
ایا میدانید؟
هیروی Pugna با رشد Intelligence برابر 4.0 واحد، SoulKeeper با رشد Agility برابر 3.2 واحد و هیروهای Doom، Pudge و Ogre Magi با رشد 3.2 واحد Strength (در هر Levelup) دارای بیشترین رشد INT و AGI و STR هستند (v6.72f). این در حالیه که OgreMagi جزء هیروهای INT حساب میشه، ولی با داشتن مقدار STR بالا و آرمور مناسب، بیشتر به هیروهای Tank شبیه هست. همچنین Attack Damage بالای Pugna در واقع به خاطر همین رشد زیاد INT این هیرو در هر Level هست
آمار سایت
آیا میدانید
تمامی لول های هیرو (Beastmaster (Rexxar بر آواتار(Avatar) و همچنین شیلد آنتی مجیک omniknight تاثیر دارند.