loading...
مرجع رسمی dota
nevermore بازدید : 237 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

تغییرات مهم دیگه:

- اضافه شدن دو هیروی Gbolin Shredder و SkyWraith Mage به مد CM

-  در مد CM ابتدا ۲ بن و سپس ۳ بن می تونید بکنید.


 آیتم جدید Shadow Amulet

گلد مورد نیاز: ۱۶۰۰

نوع آیتم: Active ( قابل استفاده )

عملکرد آیتم: +۳۰ اتک اسپید

بعد از استفاده باید به بدت ۲٫۵ ثانیه جابجا نشید، سپس شما Invis ( ناپدید میشید ).تا زمانی که حرکت نکنید شما Invis میمانید.


 تغییر روش آیتم بندی آیتم Lothar’s Edge

Claymore (1400) + Shadow Amulet (1600) = Lothar’s Edge


 تغییر cooldown (زمان دوباره سازی) آیتم Helm of The Dominator از ۳۰۰ به ۶۰


 Etherwal Blade -1 را دیگر به دوستان خود هم میتوانید بزنید ولی آنها slow نمی شوند.

۲- به میزان قدرت اصلی ( Str,Intili,Agility ) دمیج وارد میکنه، نه فقط Agility.


 Cooldown ( زمان دوباره سازی ) آیتم Armlet of Mordiggian از ۵ ثانیه به ۱ ثانیه کاهش یافت. Woooow چه شود.


 آیتم Abyssal Blade قابلیت disassembled ( جدا سازی آیتم ها ) را پیدا کرد.


 آیتم Bloodstone در صورت کیل گرفتن خارج از رنج هیرو نیز باز شارژ می شود.


 یونیتهای تحت کنترل Tuskar ( مثل ایلوژن و آیتم Helm of The Dominator ) به همراه اسکیل دوم (Snowball)  این هیرو حمل میشوند.


 اسکیل چهارم (Battle Trance)  هیروی Troll Warlord دارای زمان اثر کامل روی هیروهای دوست شد.


 عملکرد دو اسکیل هیروی Treat Protector تغییر کرد.

اسکیل سوم ( Living Armor )  :

کلید میانبر: V

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو و هیروها و یونیتهای خودی

زمان اثز: ۲۰ ثانیه

عملکرد: زمانی که این اسکیل رو روی هیروی خودی یا خودتون و یا یونیتها می زنید، به ترتیب ۴/۶/۸/۱۰ HP Regeneration ( پر شدن خون ) میده.

و زمانی که این اسکیل رو به هیروی خودی و یا خودتون می زنید باعث میشه که علاوه بر عملکرد بالا هیروی مورد نظر، مقدار ۲۰/۴۰/۶۰/۸۰ از دمیجهای فیزیکی رو نخوره.

اسکیل چهارم (Overgrowth)  :

عملکرد: این اسکیل دیگه دمیجی وارد نمیکنه و فقط هیروها رو نگه میداره.

زمان نگه داشتن هیروها: از ۳ به ۳/۳٫۷۵/۴٫۵ ثانیه تغییر کرد.

زمان Cooldown: از ۱۱۵/۱۰۵/۹۵ به ۸۰ ثانیه تغییر کرد.


 رنج اسکیل دوم ( Toss’s )  هیروی Tiny از ۷۰۰/۹۰۰/۱۱۰۰/۱۳۰۰ به ۱۳۰۰ تغییر کرد.


 تغییرات در ۳ اسکیل هیروی Soul Keeper به شرح زیر است.

تغییر اسکیل اول ( Reflection  :

کلید میانبر: C

مانای مورد نیاز: ۵۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: فقط یک واحد از نیروی دشمن

زمان اثز: ۵ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۲/۱۸/۱۴/۱۰

عملکرد: این اسکیل رو دیگه فقط میتونید بر روی یک یونیت یا هیروی دشمن بزنید و زمانی که زدید اتک اسپید و موو اسپید دشمن رو پایین میاره و یک ایلوژن که قابل اتک نیست از دشمن ایجاد میکنه که ایلوژن مشخصات زیر رو داره

دمیج ایلوژن: ۴۰/۵۰/۶۰/۷۰% دشمن

اتک اسپید ایلوژن: ۶۰% دشمن

تغییر اسکیل دوم ( Zeal )  به Conjure Image  :

کلید میانبر: E

مانای مورد نیاز: ۸۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۲۵ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۱۶

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید، از هیرویی که در زمان استفاده از این اسکیل هستید ( رنج و یا معمولی ) یک ایلوژن تحت کنترل شما میسازد که درصدی از دمیج شما را دارد و مقدار بیشتری نسبت به شما از واحد های دشمن دمیج می خورد.

درصد دمیج ایلوژن نسبت به شما: ۳۰/۴۰/۵۰/۶۰%

میزان درصد دیمج خوردن نسبت به شما: ۳۰۰%

تغییر اسکیل سوم ( Metamorphosis ) :

کلید میانبر: T

مانای مورد نیاز: ۵۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۴۰ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۱۵۰

عملکرد: تبدیل شدن هیرو به یک هیروی قدرتمند دور زن با مشخصات زیر

دمیج اضافه: ۱۵/۳۰/۴۵/۶۰

اتک رنج: ۵۰۰


 اسکیل دوم (Ancestral Spirit)  هیروی Tauren Chieftain دیگه تحت کنترل شماست و شما اونو به هر جا می تونید ببرید و نیازی به حرکت خود شما نیستو در ضمن ایلوژنی که توسط اسکیل دوم شما ساخته میشه دیگهخودش دارای اسکیل برگشت و Echo Stomp هستش.


 اسکیل چهارم (Requiem of Souls هیروی Shadow fiend تغییر کرده به شکل زیر:

زمانی که هیروی شما داره میمیره در لحظات آخر اسکیل چهارمش فعال میشه دمیجی بر حسب نصف souls هایی که جمع کردید به دشمنان اطراف وارد میکنه. این عمل اسکیل چهارم شما رو توی cooldown نمیندازه و حتی اگه تو cooldown باشه باز عمل میکنه.

تعداد Souls هایی که از کشتن هیرو ها بدست می آورید از ۶ به ۱۲ تغییر کرد.


 تغییرات در ۴ اسکیل هیروی Phoenix :

تغییر اسکیل اول (Icarus Dive)  :

کلید میانبر: D

مانای مورد نیاز: ۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۴ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۶/۲۴/۲۲/۲۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید هیروی شما ۱۰% از خون خودش رو از دست میده و در عوض موو اسپید شما دو برابر شده و به یونیتهای خودی نزدیک شما خون میدهد اما زمانی که شما از این اسکیل اسفاده می کنید ۵۰% دمیج بیشتری می خورید.

میزان خون دادن به یونیتها: ۰٫۷۵/۲٫۲۵/۳٫۷۵/۵٫۲۵% در ثانیه

رنج اثر: ۶۰۰

تغییر اسکیل دوم (Fire Spirits)  :

کلید میانبر: F

مانای مورد نیاز: ۸۰/۹۰/۱۰۰/۱۱۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

زمان اثز: ۴ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۴۵/۴۰/۳۵/۳۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۱۵% از خون شما کم میشه در عوض ۴ پرنده به دور شما می چرخند که می توانید هر یک از آنها را به محوطه ای بفرستید و دشمنان موجود در آن محوطه، هر ثانیه مقداری دمیج می خورند و اتک اسپید آنها بسیار پایین می آید.

رنج اثر: ۱۷۵

رنج زدن: ۱۴۰۰

مقدار دمیج وارده در ثانیه: ۲۰/۴۰/۶۰/۸۰

مقدار کم کردن اتک اسپید: -۱۵۰

زمان چرخیدن پرنده ها: ۱۲٫۵ ثانیه

سرعت حرکت پرنده ها : ۹۰۰

تغییر اسکیل سوم (Sun Ray)  :

کلید میانبر: R

مانای مورد نیاز: ۱۰۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

زمان اثز: ۶ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۱۰% از خونتون کم میشه در عوض یک اشعه ی نور به هدف منتشر می شود که در هر ثانیه دمیج می دهد ( مقدار آن در هر ثانیه افزایش می یابد ) و هیروهای دشمن را Slow می کند.

مقدار شروع دمیج در هر ثانیه: ۲۰/۳۰/۴۰/۵۰ + ۱/۲/۳/۴% از خون در هر ثانیه

مقدار پایان دمیج در هر ثانیه: ۴۰/۶۰/۸۰/۱۰۰ + ۲/۴/۶/۸% از خون در هر ثانیه

رنج اثر: ۱۳۰

طول اشعه: ۱۶۰۰

میزان slow شدن: ۵۰%

زمان slow شدن: ۰٫۵ ثانیه

تغییر اسکیل چهارم (Supernova :

زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید علاوه بر مشخصات مپ قبلی، اسکیل های شما نیز رفرش می شوند.


 زمانی که خرس اسکیل اول (Summon Spirit Bear)  در حال اتک خوردن از هیرو ها باشه، نمیتونید اون رو با اسکیل یک Summon کنید.


 تغییر در ۳ اسکیل هیروی Spiritbreaker :

تغییر در اسکیل اول (Charge of Darkness)  :

دیگه Buff ها در زمان استفاده از این اسکیل تاثیری نداره.

سرعت این اسکیل هم از ۴۲۵/۵۰۰/۵۷۵/۶۵۰ به ۶۰۰/۶۵۰/۷۰۰/۷۵۰ تغییر کرد.

تغییر در اسکیل دوم (Empowering Haste)  :

این اسکیل دیگه به این هیرو دمیج اضافه نمیکنه.

افزایش مقدار موو اسپید اضافه از ۶/۸/۱۰/۱۲% به ۶/۱۰/۱۴/۱۸%

تغییر در اسکیل سوم (Greater Bash)  :

این اسکیل بر اساس ۱۰/۲۰/۳۰/۴۰% از موو اسپید شما به دشمن دمیج وارد میکنه.

مدت زمان بش این اسکیل از ۰٫۹۵/۱٫۱۵/۱٫۳۵/۱٫۵۵ به ۱/۱٫۲/۱٫۴/۱٫۶ افزایش یافت.


 تغییر در ۳ اسکیل هیروی Pit lord :

تغییر در اسکیل اول (Firestorm)  :

کلید میانبر: F

مانای مورد نیاز: ۱۰۰/۱۱۰/۱۲۰/۱۳۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

تعداد wave ها: ۶ عدد

زمان دوباره سازی: ۱۴

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۶ دفعه از آسمان گوی های آتشین می ریزه که به دشمنان دمیج وارد میکنه و برای ۲ ثانیه دشمنان در هر ثانیه دمیج می خورند.

دمیج هر ویو: ۲۵/۴۰/۵۵/۷۰

دمیج در ثانیه: ۵/۱۰/۱۵/۲۰ برای ۲ ثانیه

رنج زدن: ۷۵۰

محوطهی اثر: ۴۰۰

تغییر اسکیل سوم (Expulsion)  به Atrophy Aura  :

نوع اسکیل: Passive (غیر قابل فعال کردن )

دمیج همه ی هیروها، یونیتها و روشان در رنج ۹۰۰، -۱۸/۲۶/۳۴/۴۲% کاهش پیدا می کند و اگر یونیتی در این رنج بمیرد شما ۵ دمیج اضافه و اگر هیرویی در این رنج بمیرد شما ۳۰ دمیج اضافه دریافت خواهید کرد. هر دمیج اضافه ۳۰/۳۵/۴۰/۴۵ ثانیه باقی خواهد ماند.

تغییر اسکیل چهارم (Dark Rift)  :

اضافه شدن اسکیل cancel در زمان استفاده از این اسکیل. زمانی که شما در حال teleport این اسکیل را Cancel کنید، اسکیل به Cooldown می افتد.


 اسکیل سوم (Bloodlust)  هیروی Ogre Magi را روی منجنیق هم می توان زد.


 تغییر اسکیل سوم (Sadist)  هیروی Necrolyte :

نوع: Passive (غیر قابل فعال کردن )

هدف: خود هیرو

عملکرد: زمانی که این اسکیل را می گیرید، این هیرو با کشتن هر یونیت HP و Mana regeneration دریافت می کند.

mana regeneration در ثانیه: ۲/۴/۶/۱۰

HP Regeneration در ثانیه: ۱/۲/۳/۴

با کشتن هر هیرو ۱۰ برابر مقدار های بالا HP و Mana regeneration دریافت می کند.

زمان اثر: ۶ ثانیه


 اسکیل چهارم (Omnislash)  هیروی Juggernaut، یونیتها و کریپ جنگل ها رو فقط با یک Slash می کشد.


 تغییر اسکیل دوم (Ice Path)  هیروی Jakiro با مشخصات زیر:

کلید میانبر: T

مانای مورد نیاز: ۷۵

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

زمان دوباره سازی: ۱۲/۱۱/۱۰/۹

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید، هیروها و یونیتهای محوطه ی ۱۵۰ با رنج ۱۱۰۰ مقابل این هیرو فیریز می شند و دمیج می خورند. اگر هم به اون برخورد کنند باز این اتفاق براشون می افته.

زمانی که طول می کشه Ice بوجود بیاد: ۰٫۴ ثانیه

مقدار زمان فیریز: ۱/۱٫۴/۱٫۸/۲٫۲ ثانیه

دمیج: ۱۰۰


 تغییر در دو اسکیل هیروی Huskar :

اسکیل اول (Inner Vitality)  :

  دیگه میشه روی هیروهای آواتار شده هم بزنید.

اسکیل چهارم (Life Break)  :

Cooldown این اسکیل با آقانیم از ۲۴/۱۶/۸ به ۴ ثانیه کاهش یافت.


 تغییر در دو اسکیل هیروی Faceless Void :

تغییر در اسکیل سوم (Faceless Void)  :

این اسکیل در داخل اسکیل چهارم (Chronosphere)   دمیج دو برابر وارد می کند.

تغییر در اسکیل چهارم (Chronosphere)   :

این هیرو در هر اسکیل چهارم خود می تواند حرکت کند. (Rubik)


 اسکیل سوم (LVL Death)   دمیجی برابر با ۲۰% Max HP هیروی دشمن وارد می کند.


 تغییر رنج اسکیل سوم (Strygwyr’s Thirst)  از ۱۵۰۰/۳۰۰۰/۴۵۰۰/۶۰۰۰ به ۶۰۰۰ و تغییر موو اسپید این اسکیل از ۱۱/۲۲/۳۳/۴۴% به ۱۵/۲۵/۳۵/۴۵%.


 اسکیل یک (Enfeeble)  دیگه Cancel نمیشه. (Manta,BKB و …)


 اسکیل دوم (Double Edge)  هیروی Centaur، به دشمنان در محوطه ی ۱۹۰ نیز دمیج وارد می کند.


 اسکیل دوم (Test of Faith)  هیروی Chen ، دارای یک اسکیل ثانویه با مشخصات زیر شد.

کلید میانبر: F

مانای مورد نیاز: ۲۰۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای خودی

زمان دوباره سازی: ۲۴

عملکرد: این اسکیل رو می تونید روی هیرو و یا یونیتهای خودی بزنید تا اونهارو سریع به بیس ببرید.

رنج استفاده: ۶۰۰

زمان بردن هیرو: ۶/۵/۴/۳ ثانیه


 اسکیل سوم (Firefly)  هیروی Batrider دیگه بعد از مرگ هیرو، سریع  از بین نمیرود.


 اسکیل دوم (Unstable Concoction) هیروی Alchemist در صورت تمام شدن زمان، به خود هیرو برخورد می کند و به خود هیرو و دشمنان ۱۷۵ رنجی دمیج وارد می کند. در ضمن عدد این اسکیل دیگه به دشمنان نمایش داده نمیشه.


 مقدار زمان باقی ماندن آیتم Aegis of The Immorta در اینورتوری هیرو ۶ دقیقه شد.


 نمایان شدن هیروها در صورت نزدیک شدن به پانداهای اسکیل چهارم (Primal Split) هیروی Pandaren Brewmaster


 افزایش زمان اثر آرمور منفی آیتم Stygian Desolator از ۷ به ۱۵ ثانیه


 آیتم Black King Bar دیگه قابل فروختن نیست


 زمان اسکیل چهارم (Thundergod’s Wrath)  از ۱۲۰ به ۹۰ ثانیه کاهش یافت


مترجم Lord.Ad

کپی فقط با ذکر منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اموزش تمام هیرو های dota
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    ایا میدانید؟



    Ogre MagiPudgeDoomSoul KeeperPugna

    هیروی Pugna با رشد Intelligence برابر 4.0 واحد، SoulKeeper با رشد Agility برابر 3.2 واحد و هیروهای Doom، Pudge و Ogre Magi با رشد 3.2 واحد Strength (در هر Levelup) دارای بیشترین رشد INT و AGI و STR هستند (v6.72f). این در حالیه که OgreMagi جزء هیروهای INT حساب میشه، ولی با داشتن مقدار STR بالا و آرمور مناسب، بیشتر به هیروهای Tank شبیه هست. همچنین Attack Damage بالای Pugna در واقع به خاطر همین رشد زیاد INT این هیرو در هر Level هست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 441
  • بازدید کلی : 29,727
  • کدهای اختصاصی

    چت




    ساعت فلش

    
    آیا میدانید

    altaltalt
    تمامی لول های هیرو (Beastmaster (Rexxar بر آواتار(Avatar) و همچنین شیلد آنتی مجیک omniknight تاثیر دارند.